15 Şubat 2012 Çarşamba

Güzin abla forever

Yanlış hatırlamıyorsam bir aralar Güzin abla vardı. Yıllardan beri milletin sorunlarıyla uğraşıyor. Bedava psikolog gibi. Haydar Dümen'in daha edeplisi. Neyse ya konuları farklı Haydar Bey'in konusu daha 'uzun'. Güzin abladan girdik. Neden girdiysek. Heh, bende bi nevi insanların dertlerini dinlemekten, sorunlarına çözüm bulmaktan sıkıldım gibi. Psikolog denen bir şey var. Terapist denen bir şey var. Gitsene onlara. Benim vaktimi neden çalıyorsun? He söylediklerimi uyguluyorlar mı? Kısmen. Tam uygulasalar belki derdine derman olacağım ama yok. İnsanlar kendi bildiğini de okumayı çok severler. Bizim söylediklerimiz bi yere kadar. Madem uygulamayacaksın neden bana anlatıyorsun? Neden bu kadar sitem ettiğimi bende bilmiyorum. Acaba bu kadın bunca yıl bizim millete nasıl sabır gösterdi? Çok merak ediyorum? Zaten hastalanmış. Ekşi sözlükte okuduğuma göre 4 seneden beri yazılarını kızı yazıyormuş. Yazık.. Bizim milletle uğraşırsan olacağı bu ablacım. İstekleri bitmez, aynı soruyu yüklem ve öznesinin yeri değiştirip tekrardan sorarlar, anlamazlar.... Neyse Arif'in golünü ararken nerelerden nerelere geldik. Tamam tamam lan anlatın anasını satayım dinliyorum. Yapacak bir şey yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder