29 Eylül 2012 Cumartesi

Peki ya siz?

Yalnızlık insana bazen o kadar ağır geliyor ki, böyle sabaha kadar aynanın karşısında oturduğum bile oluyor.. Hani aynadaki görüntün insana bir başka birisi varmış gibi bir izlenim yaratır ya; ''Yapma moruk ya hayat böyle mi geçecek? ‘dedi. Peki, söyler misin bana dedi. En çok kimi sevdin? Aaa dedim cevap veremem. Dedim çok zor soru... Siz olsanız ne cevap verirdiniz? Gecenin bir vaktinde tarihi bir harabede dolaşmaya gitseniz de 17 yaşınız karşınıza çıksa ve size dese ki en çok kimi sevdin? Ben dedim cevap veremem. Sevgi iki kişilik bir iş değil ki, önce onu birisinde keşfediyorsun onunla beraber birşeyler biriktirmeye başlıyorsun, biriktiriyorsun biriktiriyorsun sonra olmuyor yürümüyor kopuyorsun gidiyorsun, onda biriktirdiklerini alıyorsun götürüyorsun başka birine emanet ediyorsun. Sonra başkalarında biriktirdiklerini sana getiriyor. Bazen yürüyor bazen yürümüyor. Alıyorsun gidiyorsun emanetlerini başka birisine açıyorsun yüreğini '' Al diyorsun ben sana geldim, bak başkalarında şunları şunları biriktirdim, geldim hepsini sana emanet ediyorum.'' Aslında bir kişiye seni seviyorum derken, kim bilir kaç kişiye seni seviyorum diyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder