6 Ağustos 2012 Pazartesi

Hayat birader hayat

Aslında pek bir şey yaşanmadı ayrı kaldığımızdan beri. Seninle beraber geçirdiğimiz günler dışında. Gittiğimiz yerlere uğramadım bile. Neden kendimi boşu boşuna üzeyim ki. Son gittiğimiz alışveriş merkezinin yolunu dahi unuttum. Arabaları saydığımız bankı, karın altında ayakkabımın içeri aldığı kar suyunu.. hepsini unuttum. Fark ettim ki sana aşık falan değilim. Ferhat Göçer'inde dediği gibi 'seni sevmeye aşığım'. Biraz şizofrenik ama olsun. Arkadaşlarımda öyle dedi. Sen benimle beraber yanında başkalarınında olmasını istiyordun. Ama bu bi erkek için kabul edilemez bir durum. Hep cepte gördün bizi. Kendini buna alıştırdın. Ama kaybettin. Benim kaybettiğimi düşünüyorsun. Yanılıyorsun... Duvarların arkasına saklanarak kendinden oldun, bizden oldun. Cesaretsizliğini yenemedin. Korkak bir ceylan gibi..
Haydi uydura uydura bir şeyler yazdım yukarıya. Alttakini alıntı yapıyorum hiç dokunmadan. Çok doğru sözler. İçinde kendimizi kesinlikle bulacağız... Bana ne bul bulma. Kime diyorum ki...
Ya ben hâlâ saflığımdan gol yiyorum ya ona yanıyorum. Hacı abi öyle kolay değil işte ya. Ben bu hayatta çok çelme yedim. Hem de en sevdiklerimden lan. Sıradan insanlar değil yani. Hani dönüp de böyle "Ne yapıyorsun lan sen ne yapıyorsun sen!" diyemeyeceğim, kıyamayacağım insanlardı kardeşim. Ben bazen böyle kör olacak kadar çok seviyorum ne yapayım. Göremiyorum ki hiçbir şeyi. Karşımdaki canavarlar gözüme o kadar sevimli gözüküyorlar ki kardeşim. Sen onlara bir de benim gözümden baksan... Oğlum ben geçen seneye kadar dünyada gerçekten kötü bir insan olabileceğine inanmazdım ya. Yemin ediyorum bak. Ama işte gözümle gördüm, ikna oldum. Sen şahitsin. İnsan işte gerçekten kötü olabiliyormuş kardeşim. Sebep sonuç ilişkisi aramana gerek yok. Olabiliyormuş. Aga, canımızı yakarlar kardeşim kendine dikkat et bak. Bunu yaparken de o kadar büyük zevk alırlar ki var ya. Sen ben dönüp orta hakeme bakmayız bile. Niye biliyor musun? Çünkü bizim için o apaçık penaltıdır. Ama onlar oynamaya devam ederler işte. Sen tevazu yaparsın, onlar gerçek zannederler. Sen, aman efendiliğimi bozmayayım onca yaşanmışlık var dersin, onlar pısıyorsun zannederler. Dedim ya kardeşim onlar için bu sadece bir oyun ya. Ama senin benim için öyle değil ki oğlum ya. Bu bizim hayatımız bu bizim gerçeğimiz lan. Haliyle işte ben de herkese karşı önyargılıyım kardeşim gitti bitti işte oğlum.
İşte böyle dostlar. Göksel son klibinde çok seksi geldi gözüme. Seksi demişken geçen akşam Cengiz ile beraber seks üzerine konuştuk radyoda. 1 saatlik bir bant kaydı kaydettik. Ama yayınlanacak gibi bir şey değil. Güzel bi hatıra oldu. Ama daha edeplisini yapacağız yakında...
Birkaç günden beri bagete el sürmüyorum. Sigara tiryakileri gibiyim. Ölecekmişim gibi oluyor. Pis bir bağımlılık. Allah davulsuz bırakmasın. Yeni bir setup gördüm. Almayı planlıyorum. On numara ki cepte bozukluklar var. Kısmet her şey. Bi kısa film çekeriz olur biter..
Eskilerden.. Yalnız kalacaksın günün birinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder