9 Temmuz 2012 Pazartesi

Acımasız gerçekler

Oğlum bu satırları sana bizim balkondan yazıyorum. Hava baya baya serinlemek üzere. Hatta yağmur yağsa hiç şaşırmam. Güler geçerim. Yanlışlıkla şişe kırdım. Hala bana bakıyor parçalar 'bizleri topla' dercesine...
İki günden beri Emre Aydın hastası oldum. Aralıksız iki şarkısını dinliyordum. Fakat depresif kişiliğimden kurtulmak istedim. Güzel bir playlist oluşturdum açık havaya uygun..
İlk paragraf şişe kırıldıktan sonraydı. Peki diğer şişeler? Şu an binlerce şişeyi yorulmadan, bıkmadan, usanmadan kırabilirim. Potansiyel enerji. Sinirlenince Marilyn Manson dinliyorum çok garip. Yok yok tam yerinde..
İnsanlar ne yaparlarsa yapsınlar iyi niyetimi kötüye çevirecek bir şey bulamıyorum. Büyük salaklıklarımdan biri. Kişiye gereğinden fazla değer vermek. Akabinde değersiz muamelesi görmek katlanılır gibi değil.
Senaryo için Geveze'nin kitaplarını karıştırırken bir şeye rastladım. Uygulanması gerek tavır...
Gidene 'kal' demeyeceksin... (Yaptığımız en büyük yanlış)
Gidene 'kal' demek zavallılara,
Kalana 'git' demek terbiyesizlere,
Dönmeyene 'dön' demek acizlere, (Bu kadarda düşmüş olamayız)
Hak edene 'git' demek asillere yakışır.
Kimseye hak ettiğinden fazla değer verme,
Yoksa değersiz olan hep sen olursun...
Son beyitte belirttiği gibi 'hak etmek'. Verilen değeri hak etmesi lazım. Fakat biz öyle bir kafa yapısı, duygu yoğunluğu içinde oluyoruz ki, ver babam ver. Almak yok! Paso veriyoruz..
Zaman zaman ölümden bahsediyoru(z)m. Ölmek nasıl bir tepki yaratır bu merak konusu. Oturduğum koltuk, parmakladığım telefon, su içtiğim bardak.. dile gelirler mi acaba? Onları geçtim değer verdiğimiz ama vefa sorunları olan insanlar dile gelirler mi? Hee gelseler ne olacak tabi. Mevta olduktan sonra ne önemi var..
Eski davul kayıtlarımı dinledim. Sanki kırk yıllık davulcu gibi. Kendime, bizimkilere, komşulara çektirdiğim eziyetler Çin işkencesine eş değer nitelikte. Ama şimdi bakıyorum da, pehhh ne günlermiş..
İntikam Vakti... Mutlu olmak için bencil olmak gerekiyor. Kimseyi düşünmeyeceksin anca o zaman mutlu olursun. Ama bizimle mutlu olmasını istediğimiz insanları düşünürüz. Hani onlar mutlu olmak istemeseler bile bizim çabalarımız vardır. Boş giden çabalar, zamanlar. Hep gereksiz kişilere denk gelir gerçekte. Bizim zihnimizde hep bir numaradırlar. Fakat at gözlükleri işte...
Yeni şarkımı buldum. Baya baya iyi. Model - Şey belki..
Şimdi İntikam Vakti !!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder