2 Haziran 2012 Cumartesi

Düşünce mekanizması, günlük raporu

Muz kabuğum yanımda, daha çöpe atmadım. Sandalyeden düştüm düşeceğim. Fonda gereksiz bir müzik. Öleceğim, öleceğim diye anırıyor. Kendinizi değersiz ve mutsuz mu hissediyorsunuz? Daha önce yaptıklarınızdan zevk alamıyor musunuz? O zaman tam size göre bir şey var bizde !! Depresyon... reklam metni gibi olacaktı neyse...
Şiir yazmak ister miyim, sanırım güzel olabilir. Denemişliğim yoktu sanırsam. Yok yok vardı. İlkokulda bir kıza yazmıştım ve bütün ilgi duyduğum hatunlara o şiir ile yanaşmıştım. Ne günlerdi be. Konudan haberimiz bile yoktu. Her şey laylaylom geçecekmiş gibi gelirdi. Belkide sadece kız arkadaşım var demek için böyle şeyler yaptık? Yaptık diyorum ama, kız arkadaşım var demek için böyle bir şey yaptığımı hatırlamıyorum. Bu arada oda karanlık, tuşlar gözükmüyor bile, bakmadan yazabildiğimin farkına vardım, ilginç. Yanlışlıkla virgüle mi basıyorum ne. Ne diyorduk, evet böyle bir şey yapmam. Ne gerek yavrum? Hayalleriyle oynamak bir genç kızın...
Kalbim çok temiz galiba. Yahut ben öyle zannediyorum. Günlük hayatta yaptığım yorumların hepsi birer birer gerçekleşiyor. Şaşırıyor çevremdekiler tabi ki. Bu dönemlerde en istesem yukarıdan olacak galiba. Denedim, denemedim mi sanıyorsunuz. Ama sonuç alamadım daha. Beklemek gerek..
Bir kişiye bağlı yaşayamayız. Mümkün değil. Sizce? Şu deli gibi aşk yaşayanları merak ediyorum. Kobay fareler sanki. Aşkta böyle bir şey. Verdin mi serotonini istediğini yaptırırsın. Aşk hormonu diye araştırınca, öyle bir şey daha bulunamamış. Hangi akıllı araştırır böyle bir şeyi. Sokağa çıksam binlerce ergen bulurum araştırabilecek. Hepside kendini aşık zannediyor bu durum çok koyuyor. Son olarak aşkım ve sevgilim kelimeleri. İtici şeyler...
İnsanlar çevresindeki insanları çok sonra fark ediyorlar. Dikkatsizlik ve hissizlik had safhada. Gözler önemlidir değil mi. Hormon sistemlerinde sorun mu var? Serotonin salgılanmaz mı herkes için?..
Herkes iç güzellikten bahsetse de, hep dış güzelliğe bakılıyor be yavrucuğum. Hatunlar ne kadar odun olursa olsun yontmayı seviyorlar demek ki. Neden bu konulardan bahsediyorum, ne yapıyorum, şu an ne durumdayım, çıplak mıyım, üzerimde krema mı var kim bilir..
Bugün stüdyoya gittik. Hiç olmadığı kadar iyi çaldık. Fena değildik. Ve geldim bi posta daha bam bam bam. Bagetlerim kırılma aşamasında. Dünden beri bir şarkıyla daha takışmış durumdayız. Şöyle diyor; 
Durun lütfen, müsait bir yerde öleceğim,
Hayat memnun etmedi, iade edeceğim,
Durun lütfen, müsait bir yerde öleceğim,
Dünya dönecek gene, ben görmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder