20 Haziran 2012 Çarşamba

Saç ma lık lar Sil si le si

12 Haziran'da Game Over demişim. Şimdi fark ettim ki erkenmiş. Asıl oyun şimdi bitmiş...
... eve göndüm. Biraz 'çıplak' davul çaldıktan sonra misafir geldi. Duştan sonra bi arkadaşımla buluştum. Evet son zamanlarda iyi anlıyor beni. Bugün sandalyeden düştü. Herkesin ortasında rezil oldu. Burger'da çalışan çocuğa da. Arka masadan cool bir şekilde oturan çocuğun masasına peçete bırakmasını söyledim. 'Yapamam' dedi. Evet, yaparsın dedim. Cesaretlendirdim. Ve yaptı.. O günden sonra bir hedefi oldu. Her gün aynı AVM'ne gidip bir şeyler yiyor. Bugün menüsü cool çocuktandı. Yapamam diye bir şey yok. Örneklerinden biri. Zaman zaman beni de cesaretlendirecek birileri olsa diyorum. Oluyor da, fakat içimdeki sese engel olamıyorum. Biraz daha çalışmam lazım...
Atölyenin ikinci günüydü. Evet ilk güne nazaran bir daha iyiydi. Teknik konulara geçtik. İlerleyen zamanlar dahada zevkli olacağa benziyor. Senaryo çalışmalarına başlamamız istendi. Ne yazacağımı biliyorum sanki. Yalnızlık...
Evet geçen yazıların birkaçında olduğu gibi bu yazımızda biraz saçmalamış olabilirim. Sandalyeden düşen arkadaş 'bir kişiye takılı kalmaktansa, bir gün onunla diğer gün şununla ol'. Haklı be abi. Bu zamana kadar aman kimse üzülmesin, aman zarar vermeyeyim, aman acıtmayayım masum gibi görünen kalbini.. Hep kendimizi bitirdik. Hep cepten yedik. Şimdi borç alma zamanı. Üzgünüm kızlar :)
Ayrıldıktan sonra genelde kız tarafı sizi kötülemeye başlar. İlişki sürecinde melek gibi bir adamı, pisliğin teki yapar. Kadınlar hiçbir zaman kaldıramıyor ki ayrılığı. Ve devreye bir kadını ağlatmak giriyor. Ağladıkça daha çok üstünüze saldırıyorlar. Biri onları kamçılıyor sanki. Sizinle geçirdiği onca zaman püff.. En kötüsü siz bir şey diyemiyorsunuz. O kadar iyi niyetlisiniz ki susmaktan başka bir şey yapamıyorsunuz. Bundan önceki yazımızda ne demiştik. Soğutarak terk edilmeyi beklemek her babayiğidin yapabileceği bir şey değil. Tüm iyi niyetinizle yaptığınız bu iş, sizi dünyanın en kötü varlığı konumuna çekiyor...
Önümüzdeki hafta hayatımıza kimlerin gireceğini belirleyeceğiz. Temelli ya da kiracı. Ama çelişki olmasın diye kiracı diyorum şu anlık.
Denizleri aşta gel diyeydim akşam akşam. Kiracının şerefine çal bre emlakçı. Haydeee...
Saçmalıklarla dolu bir yazı daha son buldu. Yaşar diyelim.
Kumralım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder