6 Mart 2012 Salı

4S ?

Trenler neden çok sık kaza yapmazlar? Belli bir düzen içerisinde hareket ederler. Belirli bir sistemleri vardır. Raydan çıkma ihtimalleri çok değildir. Genelde yaz aylarında kaza yaparlar. Bunları neden anlattım bilmiyorum. Neyse, ilişkilere dönelim. Lan ne ilişkilerden bahsetmeyi severmişim be. Bildiğimden değil ama biliyorum be abi. İşin özü şu ki, bir ilişkide raydan çıkabilir. Çıkınca yerine oturmaz mı? Oturur. Ya sonra? Yaz aylarında rayların genleşmesiyle beraber tekrar raydan çıkar ve oturması zordur. Buraya girmeyecektim yine girdim. Güven, inanç önemli faktörler. İkisinden sadece biri kaybedilse geri dönüş yoktur artık...
4S'yi nasıl sıralarsınız? Sevgi, Sadakat, Saygı ve Seks? (Güven ve inanmak bunlara eklenirse çok iyi olur ama şimdilik dışında kalsın)
Sizin için öncelik nedir merak ediyorum. 4'ünden biri olmazsa anlam bozulur. Cümleler devrik olur. Anlam kaymaları yaşanır. Paragraflardan cümlelere, cümlelerden kelimelere, kelimelerden hecelere her şey kaybolur. Anlam kendini yitirir. Ve her şey birden yok olur..

Çok sert geldi bu akşam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder