19 Mart 2012 Pazartesi

Gün öz3ti

Bugün sayfayı açarken belli bir şey tasarlamamıştım. Rastgele ne gelirse yazıyorum şu an. Açık sözlü insanlara bayılıyorum. Dileklerini, arzularını, problemlerini paylaşan kişiler onlar. Çekinmeden anlatanlar. Söyledikten sonra ne olacağını düşünen insanlar değil onlar. Onlar içlerinden geldiği gibi, sonrasını düşünmeden anlatanlar. Duygularını saf bir şekilde paylaşanlar. Evet sevmiyorum. Açık sözlü olmayanları sevmiyorum. Samimi gelmiyor. Size geliyor mu? Yüzlerinde sıkılganlık havası var. Söyleseler kurtulacaklar ama sonrasını düşündükleri için anıda yaşayamıyorlar...
Küçük kavgaları büyütmeyelim deriz her zaman. Yanlıştır aslında. Küçük kavgalar ilerde büyük patlaklara yol açabilir. Her şeyin temeli sağlam olmalıdır. İlişkilerde de öyle. Sadece büyük kavgaları yaşayıp, ufakları bir hiç olarak görmemeliyiz. Yoksa bazımıza dert açabilir.
Bence enerjik olmanız etrafınızdaki insanlara da yansıyor. Kendinizi mutlu ettiğiniz gibi onlarında mutluluğuna gerekçe oluyorsunuz. Somurtmayı bırakın. Her şeye rağmen günlerinizin kıymetini bilin. Günler mi? Gençlik değil miydi ya o? Neyse... Kısacasııı kısacası yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder