15 Nisan 2012 Pazar

Disko Kralı'ndan kesitler

Çok temiz kalpliyim sanırsam. Sabahtan beri Zakkum dinliyordum ve akşamına Disko Kralı'nda Zakkum ile karşılaştım. Grubun sözlerini Cem Senyücel'in yazması çok ilgi çekici geldi. Bir davulcu olarak pek rastlamadığımız bir şey. Ama bu yaşta bu yaşanmışlık inanılır gibi değil. Sözler bu kadar dokunaklı olamaz. Neyse.. Faruk K. oradaydı. Sanki Behzat Ç. ondan esinlenilmiş. K'sını satmaya çalıyordu bi aralar, acaba ne oldu satabildi mi? O zaman reklam yapmaya geldi anlaşıldı. Uzun bacaklı, çizmeli hatunumuz çok alıngan çıktı. Kaldıramayacaksan sahnenin tozunu çıkmayacaksın bebeğim. Giymeyeceksin mini mini etekleri. Niran Ünsal iyiydi. Anne adayı. Annelik sinmiş üstüne kokuyordu adeta. Ece Toprak ilginç. Yani ilginç demekle yetiniyorum, diyecek bir şey bulamadığımdan.
Kısa filmim için oyuncu arıyordum. (Gay rolünü oynayacak) Programda Yaşayan Kütüphane diye bir şey duydum. Ve hemen araştırdım. Yetkiliye mail attım. İnşallah geri dönüş yapılır ve bende toplumun iki farklı bakış açısını seyirciye yansıtırım, mesajımı veririm.
Adam gibi adam Okan Bayülgen. Kim ararsa arasın yardım ediyor, herkesi örgütlüyor. Bizim bunlara ihtiyacımız var !!!
Neyse iyi geceler.Parça acayip ya offf

1 yorum:

  1. Selam :) Kime mail attın bilmiyorum ama bu yazıyı görünce hemen atlayayım istedim :) Yıldız Yaşayan Kütüphaneyi biz gerçekleştiriyoruz :) Geri dönüşümüzü buradan yapmış olayım :)

    YanıtlaSil