28 Nisan 2012 Cumartesi

Başlık bulamadım

Ne kadar susabilirsiniz ki? Düşüncelerinizi ifade etmeden ne kadar durabilirsiniz? Bazen susmak her şeyi anlatır derler. Nah anlatır. Susmak ne zaman neyi anlatmıştır ki? Susmak yerine saçmalamak? Bence daha iyidir. Susarak kim nereye varmış ki..
Akşam Beyaz Show'da Rasim abi çok güzel bir şeye değindi. ' Artık gençler okula marka göstermek için gidiyor'. CAT botum yoksa yarın raporluyum. Nike ayakkabım yoksa sınava girmiyorum. Kış günü Ray-Ban gözlüklerim yoksa böyle bir dünyaya çıplak gözle bakamam. Kralsın Rasim abi..
Bazı şeylerin değerini anlamak için onlardan biraz uzak kalmanız en hayırlısı. Ailenizden ayrı kalınca nasıl burnunuzda tütüyorsa, sevgilinizden ayrı kalınca çok özlüyorsanız.. işte öyle. Bilerek ara vermek, uzaklaşmak her şeyi tazeleyebilir. Aşkı, sevgiyi, özlemi. Mola..
Bugün fark ettim ki çevremde kimse kalmamış. Herkesden uzaklaşmaya başladığım zamanlar bunlar. Telefonda bile konuşmaya isteğim yok. Yazasım, çizesim, okuyasım, çalasım var. Bugün birkaç ritim attık stüdyoda rahatladık. Davul çok iyi bir arkadaş oldu bana. İnsanlardan fazla onunla vakit geçiyorum. Daha kıymetli insanlardan. Değer biliyor bari. Vuruyorum, ediyorum ama yine benim yanımda. İnsanlardan daha vefalı. Bi hocam öyle demişti. Çalmaya devam et, ilerde en yakın arkadaşın olacak diye... Evet haklıymış.
Kin tutamıyorum. Yapılan hatalara evet kayıtsız kalmıyorum ama başka insanlar gibi de büyütmeyi sevmiyorum. Ve yaptığım en büyük yanlışlardan. Hep sineye çekmek, alttan almak. İnsanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlıyor olabilirim. Ama zaman zaman kendimin kötü hissetmesine yol açıyor. Biraz değişsem iyi olacak. Ya da değişsek?
Lan her akşam saçmalamaya doğru gidiyoruz sanki. Biraz yaşanmışlık biriktirelim öyle yazmaya devam edelim. Neyse iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder