2 Mayıs 2012 Çarşamba

Öz3t

Bundan tam bir yıl önce Standart Radyo'yu hizmete açtık. Koskocaman bir yıl boyunca acısıyla tatlısıyla güzel bir yere geldik. Paramız olmadı hesabımızı aktif edemedik, göndereceğimiz hediyeleri zamanında gönderemedik.. Farklı bir tecrübe oldu benim için. İlerde hiç böyle bir iş yapacağımı düşünmezdim. Mühendis olacaktım ben, sonra iç mimar, turizm otelcilik okuyacaktım. Dalgalar buraya sürükledi kısmet böyleymiş. Ayrıca bugün radikal bir karar ile 'Üst Kat' olan program adını 'Çerez Tabağı' olarak değiştirdim. Yenilik şarttı. İnşallah süt davasına dönmez bizimkisi...
Sunay Akın'ın Bir Çift Ayakkabı adlı kitabına başladım. Okumanızı tavsiye ederim. Sunay babanın kaleminden çıkan hikayeler muhteşem. Kim bilir ki ' kocasını gece yatakta bırakıp sevdiği adamla kaçan kadının ayakkabısının içinde bir tomar para bulmasını.. Ve kim der ki aldatılan kocanın Uzun ince bir yoldayım, gidiyorum gündüz gece diyeceğini?' Kim bilir ki Avrupa limanlarında biriken ukiyo-e resimlerini Van Gogh'un toplayıp altına imzasını attığını. Kitap güzel tavsiye edilir.
Bir hocamız var. Sanki öğretmenlik mesleğini hobi olarak yapıyor. İnanılmaz rahat ve çok kafa. Metalci kendisi. İyi gitar çalışıyor. Müdürü kafalarsak gazete basacağız onunla..
Yüzük parmağı işaret parmağından uzun olan erkeklerin aldatma oranı çok yüksekmiş. Ayrıca testosteron hormonları bir hayli fazlaymış. Hazır asker!. Kendi parmaklarıma baktım da benimkilerde uzunmuş. Anasını satayım içimizde mi var nedir anlamadım gitti. Yok ya bütün erkekler aynı diyerekten kurtarırım durumu. Erkeklerin zaafı kadınlar, bu kalıplaşmış yani fazla söze gerek yok. 
Yazın gelmesiyle beraber toplu taşıma araçlarının kullanımını azaltın derim. Yanınızda 35cclik bir oksijen tüpü ile dolaşırsanız iyi edersiniz imkanı yok terli vücutların salgıladığı öz ten kokusu iğrenç ki ne iğrenç...
Vefasız arkadaşlardan oluşan bir setim var. Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Neden görüşelim ki. Ama haksızlık edilenlerde vardır içlerinde. Genelde dinlemeden yargılarız insanları öyleyizdir. Dinlenesi gerekenler yakın zamanda dinlenecek, ruhen ve de kalben karar verilecek. Bir bedenim bir ruhum bana emanet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder