27 Mayıs 2012 Pazar

Eh İşte

Neredeyse bir hafta olacak ve bilgisayarımın tuşlarından dökülen ezgileri sizlerle paylaşmak için geç kalmışım. Başlıyoruz..
Bloğumun 1 takipçisi var. Çekeceğim kısa film için bana oyuncu bulacaktı. Fakat mesaj atmama rağmen dönüş olmadı. O zaman bulamamıştır. Sorun yok. Takibe devam.
Akşam yine komşu komşuya verdi. Herkes Can'a sahip çıktı. Evet doğrusu da buydu. Yarışma hangi amaca hizmet ediyor bilmiyorum ama, bizlerden birilerinin orada olması gerçekten gurur verici. Yolu açık olsun..
Kızın evine zamparalığa giden çocuk, kızın babası gelince dolaba saklanır ve hiç ummadığı bir zamanda baba çocuğu enseler ve çocuk ' Merhaba, kapa kapa' der ya işte bu sahneyi yaşamak isterim. Yakalanma korkusu ile yapılan iş daha da zevk veriyor..
Şu güzel pazar gününü evde ders çalışarak geçirmek ne kadar akıl karı bilmiyorum. Çekeceğim kısa filmin müziğini buldum mesela. Oyuncularda tamam. Mekanda tamam. Tek iş site yöneticisinden asansörü kullanmam için izin almak. Aksi, ehtiyar birine denk gelirsem sıçtım. Takma dişleri varsa Corega götürsem çok mu ayıp olur?..
Erkek aldatıyor be abi. Ne dersen de. Sinsilik kokuyor her erkekte. Hepimizin içinde var şimdi doğruya doğru. Ama bastırılmış. Herhangi bir duygu değişimi ile birlikte açığa çıkabilir. Dengeyi sağlamak gerek. Burada da hatunlara büyük iş düşüyor. Adamını elinde tutmasını bilmeyen hatun olmaz olsun lann!.
Sekslisözlüğe yazar yapsalar ya beni. Büyük patlama yaşanır twitlerde. Potansiyel yüksek. Hatta bunu yazarken üyelik açtım kendime. Yeni bir iş.
Neyse ders çalışmaya devam etmek gerek. Az kaldı değil mi sabredelim. Hep şarkı ile bitiriyorduk sözü ama bu sefer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder