7 Mayıs 2012 Pazartesi

Kuş

Hava güzel, zaten okulu asmışım tıkıldım kaldım eve. Hıh hıh biraz ter mi kokuyorum ne? Birazdan duş vakti. Pazar günkü stüdyo çalışmamız vasatın altındaydı. Hiç zevk almadık. Yeni grup arkadaşlarımız ile çalışmaya başlıyoruz yakında. Güzel işler çıkacak.
Cumartesi günü göğüs kafesimden saldığım kuşcağız geri döndü. Pazar günün tekrar saldım geri zekalı yine geri döndü ne yapacağım bilmiyorum. Yemidir, suyudur, bakımıdır hep benden hep benden. Benimki de can. 
Kararsızlık çok kötü bir huy. Kendimden biliyorum iğrenç ya. 2 seçenek işte ne düşünüyorsun ki. Ya var olacaksın ya da yok. Cesaret edemiyoruz işte bazı şeylere. 
Sarkozy'nin başkanlığı gitti ya artık ne sevişirler Carla Bruni ile ahh ahh...
Hep derler ya 'ayy bu kitapta kendimi buldum, benden bir şeyler var' ulan o zaman o kitabı okumayacaksın. Senden bir şeyler varsa ne gereği var söyler misin?
Kesinlik kazanmayan işleri kesin gözüyle bakıp sonunda hayal kırıklığına uğrarız ya da uğratırız. Bütün planlar alt üst olur. Ne gerek var mühürü basmadan işlemleri başlat sen demeye.
Son zamanlarda Zakkum'un ne kadar iyi bir grup olduğunu anladım. Sözler bu kadar dokunaklı olamaz. Cem Senyücel yazıyormuş bütün sözleri. Grubun davulcusu. Beklenmeyecek bir durum. Zakkum ile bitireceğiz yine. 
Bir ışık yok biliyorsun tünelin öbür ucunda
Derler ki kiraz yetişmezmiş zakkum ağacında
...
Seni seviyorum de, sen inanmıyorsan bile
İnansın o yinede

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder