29 Mayıs 2012 Salı

Yeni

Her gün 2 posta uyuyorum. Sabah erken kalkmak etkiliyor herhalde. Ya da bizimkilerin deyimiyle 'şeker hastasısın'. Öğleden sonra yapılan şekerleme uykuları tatlı fakat kalkınca müthiş bir baş ağrısı.
29 Mayıs Salı bugün. Yeni bir başlangıç yaptım. Ee yeni bir başlangıç yaptın buda son bulacak diyorsun biliyorum ya da bunu arkadaşım demişti. Doğru her şey son bulacak elbet. Son bulacak diye elimiz kolumuz bağlı bekleyip duramayız ki. Son bulduğunda tecrübe kazanacağız fena mı?
Okullar bitiyor. Çevremdeki kişileri görmek istemiyorum artık. Bazılarını tabi. 9 ay yüz yüze bak. Ee 3 ay rahatlayalım yeni insanlar, yeni arkadaşlıklar değil mi. Bazı ilkokul seviyesinde arkadaşlarım varmış yeni yeni fark ediyorum. Akıllar ilkokulda kalmış. Ve böyle beyinsizlerin çevremizde ne işi var?
Toplumumuz öyle bir kafa yapısında ki, kavga etmeyi bir erkeklik olarak görüyorlar. Hmm bu hayatında hiç kavga etmemiştir, hmm süt oğlan bu. Nasıl bir kafa yapınız var lan sizin? Manyak mısınız olum. Hayır yani kavga edince bir yeriniz uzuyorsa tamam hayli hayli ederiz. Ama uzayacağının garantisini vereceksiniz. Ondan sonra toplum ilerliyor. Nah ilerler bu toplum. Zihniyetinize tereyağı süreyim. 
3. filmimiz için her şey hazır. Oyuncular, mekan, kameralar... Sadece günü belirlemek kaldı. İlk iki iş pek ses getirmese de bu filmde iyi bir şeyler çıkacak gibi. Ve ilk yönetmenlik deneyimim olacak. Heyecanlı mıyım? Hayır. Gayet sakin, naif ve huzurluyum. Olacak ve bitecek. Ama mutluyum.
Son günlerde çok konuşulan kürtaj meselesi. Pek takip etmedim. Fakat ne derlerse kabul ediliyor. Heykelleri ucube olarak gördü yıkın.. Yıkıyorlar. Kürtaj cinayettir yasak. Yasak. 'Kürtaj cinayetse mastürbasyon soykırımdır' diye bir paylaşımla güldürüldüm. Bu ne mk diyorsunuz biliyorum...
Neyse haydi bakalım bu akşam Zeki Müren akşamı yaptık. Hangi şarkı ile bitirelim diye düşünüyorum karar veremedim. Yeni bir başlangıç dedik. Her şeyi anlatıyor olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder