26 Nisan 2012 Perşembe

Ordan, burdan, şurdan

Koskoca bloğumun sadece 1 takipçisi var. Bu da benim farkım demek isterdim. Ama nerdeee.. Olsun ben böylede mutluyum. Tadını almadığımız şeylerin sayılı kişiler tarafından tadılması zenginliktir sonuçta. Aha iyi bir yön..
Aylarca çantamda seyahat eden kitabı sonunda bitirdim. Tadını ala ala, zevkle. Geometri sınavında 0 bi kağıt vermek ve ardından birkaç sayfa kalan kitabı bitirmek. Seksten sonra sigara yakmak gibi bir şeydi. Kaan Sezyum'da 'Oh Yes'. Tavsiye eder miyim? bilmiyorum. Eğlenceli bi kitap ve bir o kadarda p.shoplar şahane. Sezyumnot: JPEG attım yalnızlığa bir network denizinde...
Bizim insan evladı ne yapıyor acaba. Hep pişmanlık duyar değil mi? Geri getirmek için uğraşır. Karşısındaki salaksa işi çok kolaydır. Görmemişse, tecrübe sahibi değilse bırak parmağında oynatmayı parmak değiştire değiştire zevkini alır. 10 parmak acı verse gerek, yazıkk. İnsan evladınında görmüş, geçirmişi makbul. Geçirmese de olur. Kim problem eder ki?..
Sizin hiç hayatınızda biri için vazgeçtiğiniz bir şey oldu mu? Valla ne yalan söyleyeyim hatırlamıyorum. Peki arkadaşlarımızın, ailelerimizin, sevgililerimizin bizim için vazgeçtikleri bir şey olmuş mudur? Kesinlikle vardır. Biliyor da olabiliriz, karşı karşıya da kalabiliriz..
Önceleri kaybetme korkusu diye bir şey vardı. Ne zamandan beri çalmaz oldu kapılarımı. Zil falan mı çalışmıyor diye şüpheleniyorum ara sıra. Elektrik faturası yüzünden mi acaba. (Sezyumnot: Aramızdaki elektriği faturası geldi, baya birikmişiniz var) Bi süre sonra umurunuzda olmuyor bazı şeyler. Hayat yedeklerden ibaret. Ama her şeyin yedeği de yok ki. Hayat böyle işte verirsen alıyorsun. Vermeden alan var mı aramızda?
Reddedilme korkunuz var mı? Bir şey istediğiniz gibi olmayınca el ayak çekiyor musunuz? Uzaklaşıyor musunuz? Hevesiniz kırılıyor değil mi? (Okuyucuyla konuşuyormuşçasına yazılan yazılara 'sohbet' deniyordu sanırsam) Ondan sonra karşınızdaki dedemin takma dişlerini aradığı gibi arar sizi. Uzun zaman bulamaz. Ama o kadar salaktır ki dişlerin ağzında olduğunun farkında değildir...
Her yazıda bir şeyler anlatmaya çalıştığımın farkına vardım. Doğru ya da yanlış. Kime göre doğru acaba. Bana göre, kafama göre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder