11 Nisan 2012 Çarşamba

Vefasız dostlar

Pazardan beri uğramamışım. Yeni duştan çıktım. Bir şeyler yazalım dedim. Islak ıslak, biraz seksilik koksun istedim. Ne kadar kokarsa artık. Pekte yazacak kafada değilim. Her şey gayet normal aslında. Buraya neden yazdığımı da bilmiyorum. İçini dökecek biri yok. O yok, şu yok. Herkesle paylaş babam paylaş...
Birinin size gerçekten değer vermesi birazda saçma ya. Nedeni bilmiyorum. Verirse iyi hani. Vermezse de iyi. Gerçi verenleri de görmüyor muyuz hayatımızda. Ucundan veriyorlar. Geri kalan kısmını da isteriz ya hep. Biraz insaf be abi. O kısımda başkalarının olacak. Hepsini sana verecek hali yok. Sadrazamın sol şeyinden mi düştün ki? 
Vefasız insanlar azdı şu sıralar. Zamanında yanında olduğunuz kişiler gün gelip telefonlarınıza bile cevap vermez olurlar. Belki kontörü yoktur abi? Koyar mı koyar insana koymaz mı. Ve yalnız hissettiğiniz zaman onlardan beklenti içine girersiniz. Bi mesaj, bi ses, bi görüntü ister insanın canı. Hey canını yediğim. 
Son günlerde acayip kıl olduğum bi reklam var (Paykek). Kibariye ablamızın oynadığı. Yareppbimm, kapıyı açanlarda bi ilginç. İlginç ne lan? Acayip yapmacıklar. Yapmacıklığın doruklarındalar. Bu  reklam çıkınca sanki üzerimden 5 kavanoz organik bal damlıyor ya..
Neyse içimizde olmasa da olduğu kadar kıyıda köşede kalmış bir şeyler çıktı. Bu cümleye virgül koyacak mıydım bilmiyorum. Vefasız dostlardan haber yok. Olmasında amk hayat böyle daha güzel. Şimdi onlarla uğraş, görüşmediğin zamanları anlat, dertlerini anlatsın ipe sapa değmeyen dertler onlar. Görüşürüz.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder